Funding Traject
Funding Check
Funding Masterclass
Cases
Over ons
Boek een kennismaking in
Geloof ons niet op ons woord, hier zijn concrete resultaten
Toon Alle
FinTech
Type Bedrijf
Finance
Specialty
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Waardering helpt succesvolle online rekruteringstool futureproof te maken
CVWarehouse werd in 2006 opgericht door Inge Geerdens en maakt software voor digitale rekruteringsprocessen. Met de gebruiksvriendelijke online rekruteringstool wordt het voor bedrijven een pak makkelijker om vacatures en kandidaten te beheren en zo het wervingsproces te optimaliseren.
Lees de case
Hoe productiebedrijf Kriket de perfecte partner vond om te internationaliseren
Om hun product te schalen op internationaal niveau en een team uit te bouwen, zocht de Brusselse producent van krekelrepen Kriket de hulp op van The Harbour om een professionele en betrouwbare "smart capital" investeerder te vinden.
Lees de case
1,4 mio om te blijven innoveren in de online wereld van luxury gifting
Wat koop je nog voor een man die al alles heeft? Het Belgische Luxury for Men lanceerde in 2015 een webshop met kwalitatieve luxeproducten voor mannen, en dat bleek een schot in de roos. Enkele jaren later kwam er zelfs een tweede B2B-webshop met exclusievere bedrijfsgeschenken bij: Exclusive Business Gifts.
Lees de case
500k om als Nederlandse ondernemer ook in België vaste voet aan de grond te krijgen
Ondernemen is voor Bart Van der Meer (39) niet nieuw. Ondernemen in België is dat wel. Wanneer hij langs de Gentse Baan in Sint-Niklaas op een toplocatie stoot, wil hij er een Q8-tankstation met broodjeszaak en supermarkt openen. Zo gezegd, maar niet zo makkelijk gedaan.
Lees de case
1,4 mio om ready-to-serve cocktails internationaal te lanceren
Het zijn de beste bartenders van België die tijdens corona een succesformule zien in ready-to-serve cocktails en mocktails. Top-notch drinks dus die eenvoudig en snel geserveerd worden, ongeacht ervaring. En het gaat hard, al na twee jaar groeit Craftails uit tot een internationaal merk.
Lees de case
Groeiambities van My Best Food realiseren met factoring
Opgegroeid in de sector, richt Kaya Oguzhan in 2021 My Best Food op, een productiebedrijf van döner kebab en andere hoogwaardige, kant-en-klare vleesproducten. Omdat de jonge ondernemer van bij de start heel erg focust op kwaliteit, smaak en gezondheid, krijgt Kaya al snel het vertrouwen van heel wat restaurants, bakkerijen en cateringbedrijven.
Lees de case
500k om nog meer (inter)nationale sportclubs te voorzien van superieur fitnessmateriaal
STRIDE levert superieur fitnessmateriaal en bouwt kick-ass trainingsfaciliteiten voor eliteteams, professionals en topsporters. No sweat no glory, en dus werkt het Gentse merk hard om ook in Europa steeds meer voet aan de grond te krijgen. STRIDE is ambitieus en blijft de concurrentie graag twee stappen voor, maar daar is groeifinanciering voor nodig.
Lees de case
Kapitaalsverhoging om nog beter processen te kunnen ontwikkelen met geografische data
Met een jarenlange ervaring in cartografie en GIS is Nordend specialist in het bouwen van efficiënte processen met ruimtelijke data. Dat doen ze zowel voor overheden, steden, nutsbedrijven als privébedrijven. Om klanten en processen nog beter op elkaar te kunnen afstemmen, zoekt founder Jelle De Zwaef kapitaal, maar vooral ook ondersteuning.
Lees de case
450k om het merk Pomton verder uit te bouwen in de drinks-market
Pomton, het verfrissende mixdrankje op basis van pompelmoes en tonic is hip. De blikjes koop je in de supermarkt en proef je in heel wat horecazaken en zomerbars. Hoewel het voor retailers in de drankensector bijzonder uitdagende tijden zijn, wil founder Nathan Rosenberg verder blijven bouwen aan het merk en aan de toekomst. Maar daar is (slim) kapitaal voor nodig.
Lees de case
1mio om de tijdrovende tender-procedure te optimaliseren
Voor (middel)grote bedrijven en overheden is een tender-procedure de ideale manier om de juiste partner te vinden voor een project. Alleen is die procedure bijzonder omslachtig, en kost ze veel tijd en geld. SEQUESTO creëert daarom een AI-platform dat het beantwoorden van tenders automatiseert en optimaliseert. Omdat geen enkel bedrijf in Europa doet wat Sequesto heeft ontwikkeld, wil het bedrijf snel een versnelling hoger schakelen. Enter The Harbour.
Lees de case
1 miljoen euro om mee te groeien met bol.com en Amazon en co.
Distrilink is een marketplace agency. De onderneming helpt bedrijven om hun producten te verkopen op grote marktplaatsen zoals bol.com en Amazon. Een account aanmaken, marketing, betalingen, leveringen, customerservice: Distrilink neemt de hele boel van A tot Z voor haar rekening.
Lees de case
1 mio om het internet van de toekomst te automatiseren
Nu we meer dan ooit telewerken, videobellen en downloaden willen we allemaal stabiel en bliksemsnel internet. Glasvezel of fiber binnenbrengen in de huizen is een trend, maar daar lijkt de innovatie gestopt. Het aansluiten van de vezels op een connector gebeurt nog steeds manueel. Met een hoogtechnologische robot wil GigaCom dit proces automatiseren en zo het momentum van fiber volop grijpen. Een wereldprimeur, new in fiberspace!
Lees de case
Succesvolle stapelfinanciering om het momentum voor industrieel 3D-printen te grijpen
GS Technology stort zich op de wereld van het industrieel 3D-printen. Van idee en concept tot het printen zelf, de jonge onderneming gidst bedrijven langs elke stap van de innovatieve technologie. De meest beloftevolle Antwerpse kmo van het jaar is klaar om ook de rest van de wereld te veroveren.
Lees de case
800.000 euro om korte metten te maken met e-mails en meer gedaan te krijgen
‘Minder mails, meer gedaan.’ Die slogan van vier woorden vat perfect samen wat Bothive doet met haar communicatieplatform. Bothive automatiseert in- en uitgaande e-mails en helpt teams om veel sneller en efficiënter te communiceren.
Lees de case
600.000 euro voor de telefooncentrales van de toekomst
Een slordige 150 jaar nadat Alexander Bell de telefoon uitvond, is hij nog altijd een onmisbaar communicatiemiddel voor ondernemingen. Maar de klassieke telefooncentrale heeft zijn beste tijd gehad. Sippy brengt die naar de cloud. Zo kunnen bedrijven van eender waar ter wereld en vanop eender welk device bellen en gebeld worden, met hetzelfde nummer.
Lees de case
€1.200.000 voor digitaal betonplatform
Gedaan met truckladingen beton te bestellen via de telefoon of e-mail. De Oost-Vlaamse start-up Betrotrace bouwde een platform om de communicatie tussen betoncentrales, transporteurs en aannemers te stroomlijnen. Zo geraakt de juiste levering beton op tijd op de juiste plek.
Lees de case
Succesvolle overnamefinanciering voor tandartsengroep
Atlas Dental Care is een Nederlands-Belgische organisatie die instapt in bestaande tandartspraktijken en -labo’s. Ze bewaren de eigen identiteit en het lokale team van elke praktijk en ondersteunen hen in zaken zoals marketing, aankoop, kwaliteitscontrole, administratie, algemeen management en HR.
Lees de case
500k om met een mobiele herstelservice de levensduur van e-bikes en e-steps te verlengen
Dat e-bikes en e-steps populair zijn merk je in het straatbeeld. Maar hoe kan je de levensduur van die duurzame vervoersmiddelen verlengen en zo de elektronische afvalberg verkleinen? Met een mobiele herstelservice en een circulair businessmodel grijpt STEPfix volop het momentum van het e-voertuig. Straight to the top, step bij step.
Lees de case
Smart capital om online ticketing verder te professionaliseren en internationaliseren
Vanuit een passie voor software en de evenementensector werd in 2014 EventSquare opgericht. Een all-in-one oplossing voor professionele ticketing, Belgisch, gebruiksvriendelijk en heel toegankelijk. Organisaties gebruiken EventSquare om tickets te verkopen voor hun event, zorgeloos en vooral heel professioneel.
Lees de case
Drie investeerders die deze Gentse microgroentenboerderij mee laten groeien
PachaGreens is een Gentse stadsboerderij die microgroenten teelt. Eigenaar Tom De Windt is ervan overtuigd dat microgroenten een volwaardige plaats in ons eetpatroon verdienen. Je kan de microgroenten van Tom vinden in de CRU-winkels en geselecteerde AD Delhaizes in de buurt van Gent.
Lees de case
Drie internationale investeerders voor huisdierenvoedingbezorger Just Russel
De Gentse start-up Just Russel biedt gepersonaliseerde honden- en kattenvoeding aan, dat ze maandelijks HelloFresh-gewijs aan huis leveren. Uniek is de extreem datagedreven aanpak van het bedrijf, waarmee ze in sneltempo opklommen naar 10.000 Belgische én Nederlandse abonnees.
Lees de case
578.000 euro voor game studio Salty Lemon
Salty Lemon Entertainment is een game studio die EXR ontwikkelde, een online game platform dat indoor roeien leuker maakt. Vergelijk het met Zwift, maar dan voor roeiers. Via een extern tv-scherm, smartphone of tablet kan je een virtueel roeitraject afleggen en jouw sportstatistieken bijhouden. De game werd na een succesvolle bèta-testfase begin september wereldwijd gereleased. Salty Lemon Studios werd ook al bekroond als ‘Most Promising Startup Studio of the Year’ door de Belgian Game Awards.
Lees de case
1.1 miljoen euro groeifinanciering voor SaaS-platform SiteManager
SiteManager is een collaborative web design platform uit Gent, opgericht in 2016. Een hele mond vol, maar concreet betekent het dat verschillende profielen (van copywriter tot developer) samen gelijktijdig aan dezelfde site kunnen bouwen vanuit één platform.
Lees de case
700.000 euro financiering voor facturatie- en offertetool CoManage
CoManage is een simpele en betaalbare facturatie- en offertetool. Je kan er dus mee factureren en offertes mee opmaken, maar ook bijvoorbeeld je agenda mee bijhouden of jouw voorraad gaan beheren. Founder Thomas Houben bouwde de tool toen hij met zijn andere bedrijf, Cre8, nood had aan een soortgelijk middel. Later besloot hij, met zijn vennoot Jeroen Opsteyn, CoManage te commercialiseren. Ondertussen telt de tool meer dan 1.500 gebruikers.
Lees de case
Bankkrediet van 200.000 euro voor innovatieve apothekersmerken
Pharma More ontwikkelt producten en merken voor apothekers, maar richt zich sinds kort ook rechtstreeks tot de consument. De focus ligt er op cosmetica en biocide. Oprichter Dries Van de Walle komt uit een familie van apothekers en kent de markt dus als zijn broekzak. Ondertussen heeft Dries voor een tweede keer aangeklopt bij The Harbour: “Ik heb zelfs geen andere partijen bekeken.”
Lees de case
550.000 euro financiering voor gezonde snackboxen van JustBite
JustBite levert boxen met gezonde snacks aan bedrijven en particulieren. Het idee ontstond toen founder Kevin aan den lijve ondervond dat veel ‘gezonde’ snacks helemaal niet zo gezond bleken te zijn. Dus lanceerde Kevin zelf maar zo’n dienst! Later kwam Aitor het bedrijf versterken als tweede founder. Hun ultieme missie? Mensen zich bewust maken van hun gezondheid en gezond gedrag stimuleren. Maar om dat te kunnen doen, was er financiering nodig.
Lees de case
Op zoek naar een wingman? Vind samen met ons de beste deals.
Boek een kennismaking in