Zin om deel uit te maken van ons team?

Onze bedrijfscultuur in 'n notendop

Elke dag helpen wij start-ups, scale-ups en kmo’s bij hun zoektocht naar groeifinanciering. Dat doen we door de combinatie van strategisch financieringsadvies, de opmaak van een financieringsmix op maat én het ophalen van de nodige financiering bij de juiste financieringskanalen. Als onze klanten groeien, worden wij blij.


Als Harbour-medewerker ben je zelf ondernemend, weet je van aanpakken en heb je een no-nonsense attitude. Mensenkennis en een analytische geest zijn de belangrijkste tools, uiteraard aangevuld met een financiële bagage.


Hier vind je een mooie mix van ervaren rotten en jonge wolven, wat zorgt voor een atypische bedrijfscultuur. De kennis van een Big Four, de energie van een start-up. Wist je trouwens dat we een bronzen Accent Award voor Werkplezier wonnen? Zo hoor je het ook eens van een ander.

What's in it for you?

Wat je mag verwachten als je voor The Harbour komt werken? Kijk, een marktconform loon met extralegale voordelen krijg je sowieso - zoals overal. Dit is de rest van het unieke pakket dat je bij The Harbour vindt:

  • Kantoren in Gent, Antwerpen, Roeselare, Hasselt, and many more to come. Je kan dus werkelijk vanuit heel Vlaanderen bij ons werken. Dichtbij jouw thuis.
  • Een cafetariaplan waarbij je jaarlijks jouw voordelen mag kiezen.
  • Een toffe groepssfeer, want we lanceren heel wat initiatieven om ons team te verbinden. Een 'start the week' call, apéro's op vrijdag, teambuildings en frequente check-ins, waarbij je jouw hart kan luchten.
  • Ondersteuning in de groei van jouw carrière. Dat gaat van interne opleidingen, waarbij experts dieper in een topic duiken, of training op maat, waarbij je zelf aangeeft wat je nodig hebt om te groeien.

Ontmoet enkele van jouw toekomstige collega's!

Yasmine is jouw eerste contactpunt binnen The Harbour en begeleidt je doorheen de volledige sollicitatie.
Marijke (ex-Fortis & Titeca) neemt het voortouw in jouw groeitraject als Funding Advisor en begeleidt alle Senior Managers.
Als CFO zorgt Jonas er niet alleen voor dat alle cijfers kloppen, maar coacht hij je als Financial Analyst naar het volgende niveau.
Aelbrecht, onze CEO en co-founder. Zorgt ervoor dat The Harbour doorgroeit naar the next level.
Onze andere co-founder en COO Matthias. Kies je voor een marketing- of salesfunctie, dan werk je nauw samen.
Benieuwd naar de rest van ons team? Die ontmoet je hier!

Klaar om erin te vliegen?

Wat gebeurt er als je bij ons solliciteert? Er zijn drie belangrijke stappen in ons sollicitatieproces.

  1. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en plannen een kennismakingsgesprek in. Tijdens dit gesprek toetsen we jouw verwachtingen af en kom je meer te weten over werken bij The Harbour. Zoals onze aanpak naar klanten toe, onze bedrijfscultuur en met welke collega's je zal samenwerken. Zo kunnen we langs beide kanten ontdekken of er een match is.
  2. Voelen we allebei een klik? Dan gaan we verder met de case study. Daarbij ontvang je een case van ons, die je thuis in mag vastbijten, om te tonen wat jouw kunnen is. Daarna mag je die voorleggen aan de Senior Manager van jouw regio. Zo testen we niet alleen jouw kennis, maar kijken we ook of jouw werkwijze en financieringsfilosofie bij ons past. 
  3. Matcht jouw kijk op financiering en werkwijze met ons? Dan doen we jou een voorstel. Dan rest ons enkel nog een startdatum te prikken. Welkom bij het team!